Regulamin

Regulamin

 

Świnoujście, dnia 16.04.2025 r.

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BALTIC TUNNEL APART

 

§ 1

PRZEDMIOT REGULAMINU

1.      Regulamin określa zasady świadczenia usług, zasady ponoszenia odpowiedzialności oraz zasady przebywania na terenie BALTIC TUNNEL APART, mieszczących się w ŚWINOUJŚCIU, przy ul. SOSNOWEJ20, wejście od ulicy Jaracza - zwanego dalej Apartamentami oraz korzystania z Apartamentów.

2.      Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Apartamentach. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z warunkami Regulaminu i akceptuje warunki Regulaminu.

3.      Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Apartamentów.

4.      Regulamin jest dostępny do wglądu w apartamentach i na stronie internetowej.

 

§2

DOBA HOTELOWA

1.      Apartamenty wynajmowane są na doby hotelowe.

2.      Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu, do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.

3.      Prośbę o wcześniejszy Check-in lub późniejszy Check-out Gość powinien zgłosić jak najszybciej mailowo na adres rezerwacja@baltictunnel.pl lub na numer telefoniczny recepcji za pośrednictwem SMS (+48880518573). W zgłoszeniu proszę podać Imię i Nazwisko osoby rezerwującej oraz nazwę obiektu. Obsługa Apartamentów może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu. W przypadku zgody recepcji na wcześniejszy Check-in lub późniejszy Check-out prosimy Gości o zrealizowanie płatności kartą bankową po otrzymaniu dostępu do systemu w formie linka wysłanego przez recepcję SMSem lub mailem. Istnieje też możliwość zapłaty osobiście w recepcji obiektu Rondo Apartamenty przy ul. Piastowskiej 35.

4.      W przypadku opuszczenia apartamentu w czasie późniejszym niż godzina wskazana w regulaminie bez uzyskania uprzedniej zgody obsługi Apartamentów, Gość może zostać obciążony opłatą za dodatkową dobę.

§3

REZERWACJA I MELDUNEK

1.      W naszym obiekcie CHECK-IN odbywa się w sposób zautomatyzowany poprzez wypełnienie karty meldunkowej przesłanej do Państwa elektronicznie. Po zapłacie 100% kwoty rezerwacji i usług dodatkowych na dzień przed datą rozpoczęcia pobytu otrzymacie Państwo poprzez SMS lub przez komunikator booking.com numer apartamentu kod do bramy wjazdowej (dla gości którzy opłacili parking) i drzwi wejściowych do budynku a także kod do skrytki na klucze obok drzwi wejściowych do apartamentu.

2.      W przypadku nieotrzymania kodów prosimy o pilny kontakt z nami za pośrednictwem komunikatora booking bądź SMS. Prosimy o napisanie „Imię i Nazwisko Gościa, Obiekt Baltic Tunnel Apart, BRAK KODU DO DRZWI !!!!. 

3.      Prosimy o sprawdzenie posiadania środków pieniężnych na karcie kredytowej przed przyjazdem do obiektu dla dopłat za usługi podstawowe i dodatkowe.

4.      Opłata za pobyt zostanie pobrana:

a.      Od gości booking bezpośrednio przez booking

b.      Od pozostałych gości z Państwa karty kredytowej użytej w momencie zapłaty za rezerwację otrzymaną na e-mail ew. poprzez zapłatę poprzez link przesłany przez recepcję.

Apartament jest dostępny po dokonaniu płatności.

DOSTĘP DO GRARAŻU:

5.      Proponujemy skorzystanie z miejsca postojowego na PARKINGU PODZIEMNYM (wjazd do garażu od ulicy Jaracza). Parking dodatkowo płatny wg. cennika obiektu. 

6.      Po dokonaniu płatności za parking nr telefonu gościa użyty w procesie rezerwacji zostanie zaprogramowany przez recepcję by otworzyć bramę wjazdową do garażu. Brama otwiera się poprzez wybranie specjalnego numeru telefonu do bram wjazdowych otrzymanego z recepcji.

7.      Prosimy Ciebie o zrozumienie i parkowanie tylko na miejscu wyznaczonym przez recepcję. Zajęcie miejsca innego gościa wywołuje niepotrzebny stres dla gości i obsługi hotelu. W przypadku zajęcia innego miejsca obiekt może naliczyć karę za nieuprawnione zajęcie innego miejsca w wysokości 2000PLN za zdarzenie.

8.      Ilość miejsc parkingowych w obiekcie jest ograniczona. Rezerwacja jest możliwa w ramach dostępnych zasobów.  

9.      Po zakończeniu pobytu i zamknięciu pokoju prosimy o odłożenie klucza do schowka przy drzwiach wyjściowych apartamentu i jego zamknięcie.

10.  Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

11.  Osoby niezameldowane i dla których nie opłacono pobytu w Apartamentach mogą gościnnie przebywać na terenie od godziny 7:00 do godziny 22:00.

12.  Przebywanie osób niezgłoszonych / niezameldowanych w godzinach innych, niż w ust. 2 jest niezgodne z Regulaminem i wiąże się z opłata dodatkową 1000 PLN za dobę za osobę, do uiszczenia w recepcji.

13.  Obsługa Apartamentów może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu Apartamentów lub w mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Apartamentów lub innych osobach przebywających na terenie Apartamentów.

14.  Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli została wpłacona zaliczka (w wymiarze z oferty) lub zostały zablokowane / pobrane środki finansowe na poczet płatności na karcie kredytowej przez recepcję bądź karcie Booking.com.

 

 

 

 

§5

OBOWIĄZKI GOŚCI

1.      Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentów pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2.      Za bezpieczeństwo dzieci na terenie Apartamentów odpowiadają opiekunowie prawni.

3.      Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów, powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających ich osób. Wszelkie uszkodzenia lub braki w wyposażeniu (lista jest dostępna w apartamencie) powinny być zgłoszone do recepcji w dniu przyjazdu lub najpóźniej w dniu następnym po przyjeździe.

4.      Goście ponoszą odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie własnego mienia, które nie zostało przez nich odpowiednio zabezpieczone.

5.      Goście przed opuszczeniem apartamentu są zobowiązani do sprawdzenia czy urządzenia elektryczne są wyłączone.

6.      W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Apartamenty mogą odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi Apartamentów, uregulowania należności na rzecz  Apartamentów, zapłaty za ewentualne zniszczenia i naruszenia oraz opuszczenia obiektu.

7.      W Apartamentach jesteśmy przyjaźnie nastawieni do zwierząt. Goście są zobowiązani do uregulowania opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.

8.      Nie wolno przechowywać rowerów w apartamentach lub na balkonach. Rowery można zostawiać wyłącznie na wyznaczonym parkingu rowerowym.

§ 6

OBOWIĄZKI APARTAMENTÓW BALTIC TUNNEL APART

1.      Apartamenty zapewniają Gościom:

1)      Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;

2)      Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu;

3)      Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Apartamentach;

2.      Apartamenty nie ponoszą odpowiedzialności za utracone lub uszkodzone mienie Gości, wynikające z nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

 

§7

ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1.      Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w apartamencie przez wyjeżdzającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

2.      W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Apartamenty przechowują powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przechodzą na własność właściciela Apartamentów.

 

§ 8

CISZA NOCNA

W Apartamentach BALTIC TUNNEL APART obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

 

§ 9

REKLAMACJE

1.      Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2.      Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja w apartamentach Rondo w Świnoujściu, ul. Piastowska 35 - w formie pisemnej.

3.      Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

4.      Apartamenty  ustosunkują się do przekazanej reklamacji w ciągu 30 dni.

 

§10

POSIŁKI

1.      W apartamentach nie serwujemy posiłków.

 

§11

POSTANOWIENIA DODATKOWE

1.      Obiekt jest monitorowany przy użyciu kamer w częściach wspólnych budynku.

2.      W apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

3.      Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019, poz. 1781) w celach związanych z realizacją rezerwacji w Apartamentach prowadzonym przez firmę Arkada-Inwest Sp z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. Merkatora 7 – administratora danych. Udostępnienia danych osobowych jest dobrowolne. Gościowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych oraz do ich poprawiania.

4.      Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Apartamentów, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.

5.      Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przedstawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, pod warunkiem przywrócenia ich pierwotnego ustawienia przed wymeldowaniem.

6.      Do ceny pobytu doliczana jest opłata miejscowa, której wysokość określa Gmina Miasto Świnoujście.

7.      W przypadku braku podania numeru NIP firmy podczas rezerwacji, faktura zostanie wystawiona na osobę fizyczną i nie będzie możliwości jej zmiany.

8.      W pomieszczeniach i apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i e - papierosów. Za niezastosowanie się do zakazu grozi opłata w wysokości 1000 zł oraz obciążenie kosztami nieuzasadnionego wezwania służb ratunkowych.

9.      Grillowanie na tarasach czy balkonach będzie traktowane jak próba wzniecenia pożaru. Osoby grillujące zostaną obciążane opłatą w wysokości 2000 zł oraz kosztami nieuzasadnionego wezwania służb ratunkowych.

10.  Grillowanie jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscu na to przeznaczonym.

11.  Za niezgłoszony pobyt zwierzęcia w apartamencie będzie pobierana opłata 200PLN /za zwierzę za dobę.

12.  Za niezgłoszone i nieuprawnione parkowanie na parkingu podziemnym bez wcześniejszej opłaty będzie pobierana dodatkowa opłata w wysokości 5000PLN za zdarzenie.

13.  Szczegółowe i aktualne zestawienie wszystkich opłat podstawowych i dodatkowych dostępny jest w apartamencie.

14.  Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu oraz otrzymanie jej drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas wykonywania rezerwacji.

15.  Jeśli zapis regulaminu okaże się sprzeczny z zapisem otrzymanej oferty przez gościa obowiązuje zapis z oferty.

 

§12

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

1.      Administratorem danych osobowych Gości jest Arkada – Inwest Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, 70-676 Szczecin, ul. Gerarda Merkatora 7, KRS pod numerem: 0000246907, NIP 9552161664, (zwana dalej Spółką), będąca właścicielem obiektu Apartamenty Norwida 17, położonego w Międzyzdrojach przy ul. Norwida 17.

2.      W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się pisząc na adres  e-mail: slusarska.m@ciroko.com.pl.

3.      Dane osobowe Gości  przetwarzane będą w celu:

1)      zawarcia i wykonania umowy (tj. umowy o świadczenie usług hotelarskich), której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem takiej umowy (tj. np. rezerwacja apartamentu), co znajduje podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

2)      wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Spółce, a wynikających m.in. z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości (np. konieczność wystawiania dowodów księgowych; dokonywania rozliczeń podatkowych; prowadzenia i archiwizowania dokumentacji podatkowej i księgowej), co znajduje swoją podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

3)      realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, takich jak np.:

a)      dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obrona przed roszczeniami  Gości  w stosunku do Spółki, w tym: przechowywanie danych osobowych przez okresy przedawnienia roszczeń i zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, ochrona mienia, zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Spółkę na szkodę, poprzez zastosowanie systemu monitoringu wizyjnego;

b)      prowadzenie działań o charakterze marketingowym (innych niż wymienione poniżej);

co znajduje swoją podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

4.      Jeżeli Goście wyrażą stosowną zgodę, przetwarzanie ich  danych osobowych realizowane będzie również w celu przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i nawiązywania kontaktu telefonicznego na potrzeby marketingu bezpośredniego. Wówczas podstawą prawną przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

5.      W uzasadnionych przypadkach niektóre dane osobowe są przekazywane lub mogą być przekazane następującym odbiorcom danych:

1)      podmiotom uprawnionym do otrzymania danych na podstawie odrębnych przepisów prawa, np. organom władzy publicznej;

2)      bankowi prowadzącemu rachunek bankowy Spółki;

3)      dostawcy platformy rezerwacji usług hotelarskich (jeśli rezerwacja wpłynie poprzez portal rezerwacyjny);

4)      dostawcy aplikacji wykorzystywanej do zarządzania rezerwacjami hotelowymi (dotyczy osób, które złożyły rezerwację lub są stroną umowy o usługi hotelarskie lub osób towarzyszących);

5)      firmie ochrony osób i mienia oraz dostawcy monitoringu obiektu Apartamenty Norwida 17, w zakresie utrwalonego wizerunku;

6)      innemu podmiotowi, z którym Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych;

7)      podmiotowi, z usług którego Spółka korzysta, zlecając mu realizację zadań łączących się z koniecznością przetwarzania danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki (np. firmom świadczącym usługi księgowe; usługi obsługi prawnej: usługi kurierskie lub taksówkarskie, usługi hostingowe, usługi wsparcia IT obiektu lub dostawcom oprogramowania informatycznego).

6.      Dane osobowe:

1)      pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich - będą przechowywane przez okresy archiwizacji dokumentów i danych wymagane przepisami prawa, przez okresy przedawnienia zobowiązań podatkowych Spółki lub okresy przedawnienia potencjalnych roszczeń Gości lub Spółki, w zależności które z tych okresów upłyną najpóźniej,

2)      pozyskane na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych - będą przechowywane do momentu cofnięcia tej zgody,

3)      przetwarzane w celach marketingowych - będą przechowywane do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego,

4)      pozyskane przy użyciu systemu monitoringu wizyjnego - będą przechowywane maksymalnie przez 30 dni od dnia nagrania.

7.      Każdy z Gości ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, tj.:

1)      sprzeciwu z uwagi na szczególną sytuację Gościa – gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, która sprawia, że dalsze przetwarzanie przez Spółkę danych zagraża prywatności Gościa,

2)      sprzeciwu marketingowego – gdy dane osobowe Gościa przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego

8.      Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, Goście obiektu mają prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie jednak miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9.      Podanie Spółce danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, kraju zamieszkania i numeru dowodu tożsamości nie jest wymogiem ustawowym, ale jest niezbędne do zawarcia umowy o świadczenie usług hotelarskich. Brak podania tych danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W przypadku wszelkich innych danych, a w szczególności w przypadku danych kontaktowych (np. numer telefonu i/lub adres e-mail) ich podanie jest dobrowolne.

10.  Goście  mają prawo do:  

1)      dostępu do swoich danych osobowych,

2)      żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

3)      żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”),

4)      wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00- 193 Warszawa.

11.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może      skutkować odmową realizacji usługi hotelarskiej, natomiast w przypadku rezerwacji apartamentu - odmową rezerwacji.

12.  Dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG ”).

13.  Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który skutkowałby zautomatyzowanym        podejmowaniem decyzji, w tym - profilowaniem.

 

Życzymy udanego pobytu:

Zarząd spółki Arkada-Inwest